ProWein s-a terminat. Începe ProWein

0 Comment

ProWein 2025 va începe oficial în aprilie 2024, când înregistrările online se vor deschide pentru toți expozanții sub motto-ul “Descoperă Gustul de Mâine”.

Asta ne transmit organizatorii și după mult dezbătuta participare a României din toate mediile, cred că APEV ar trebui să-și facă planurile de pe acum pentru târgurile la care participă. Este clar că cei de la ProWein nu o duc prea bine și se simt amenințați de apariția unui alt târg concurect, fiindcă ne transmit clar ”ProWein se află în prezent într-un proces extensiv de revitalizare. Ca parte a acestuia, principalul târg de specialitate și-a schimbat înfățișarea. Noua imagine a fost deja prezentată la ProWein 2024, unde a atras multă atenție: schema de culori este mai intensă, mișcarea energică simbolizează dinamismul, iar fontul ușor curbat subliniază pasiunea din industrie. Sloganul “Descoperă Gustul de Mâine” emite optimism și este menit să motiveze industria să privească pozitiv către viitor în aceste vremuri pline de provocari.” Și asta nu e tot! Mai sunt diverse măsuri pe care aceștia le vor lua dintre care cea mai interesantă mi se pare discuția cu industria hotelieră sau cu partea logistică. Probabil pentru anul viitor se gândesc să deschidă destinații aeriente pentru alte companii decât Lufthansa, fiindcă o scădere a numărului de expozanți de la 7000 în 2020 la 5400 în 2023 este semnificativă. Apreciem eforturile care fac fiindcă mai sunt și alții care se întreabă unde să participe anul viitor:  https://www.the-buyer.net/insight/prowein-vs-wine-paris-what-buyers-and-suppliers-are-looking-for

”Campania de atragere a vizitatorilor pentru viitorul ProWein, ce se va avea loc din 16 până în 18 martie 2025, este deja în plină desfășurare, cu un accent sporit pe piețele din SUA, Asia, Benelux și Scandinavia. După sondaje extinse, a fost identificat potențial de vânzare și au fost elaborate măsuri pentru o abordare țintită.” Un alt lucru bun fiidcă au delimitat clar cui se vor adresa, dar asta nu însemnă implicit că vor veni la noi în stand. Mult mai important de bugetat pentru producătorii români sunt contractele de PR cu firme specializate din piețe țintă.

Însă din păcate tendințele mondiale de consum sunt clare. Spirtoasele câștigă piața și sunt în trend ascendent fiindcă iată: ”Zona mare dedicată băuturilor spirtoase a fost restructurată. A primit denumirea potrivită de ProSpirits, iar conceptul său a fost extins pentru a include un bar și un forum.”, o copie după Wine Paris. ”Noul format ProSpirits a fost foarte bine primit, dovedindu-se un real punct de atracție pentru mulți vizitatori de specialitate la ProWein.”

”Programul de susținere al ProWein 2024 a fost, de asemenea, extins tematic și va fi dezvoltat în continuare în viitor. În plus față de masterclass-uri și degustări, s-a pus un accent sporit și pe teme de afaceri precum inteligența artificială și sustenabilitatea, care au întâmpinat un interes deosebit. Oferte noi precum Concept Store și Podcast Studio au avut, de asemenea, o premieră de succes la ProWein 2024 și sunt și ele pe cale să aibă un loc permanent la ProWein în viitor.” De aici înțeleg că ar trebui să ne adresăm vizitatorilor nu doar cu prezența în stand, dar cu mai multe masterclass-uri, să fim prezenți în magazin și să colaborăm mai bine cu organizatorii târgului. Știu că fiecare dintre producători are alte probleme, însă dacă tot ne dorim să evoluăm atunci trebuie să începem în Aprilie.

Sursa foto: Facebook

Site-ul foloseste cookie-uri pentru a va asigura cea mai buna experienta de navigare. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Politica de cookie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close